Saturday, February 25, 2012

bergumbira

hyeee semuaa... weekend saya sem ni start dr hari khamis sampai la hari ahad, sebab sem ni class saya sampai hari rabu jee....sangat heaven okayy!!!..tp at the same time still rase boring gak sebab xtau nk buat apa kat kolej nii..so hari khamis lepas is hari membang masa kt sunway pyramid bersama kawan2...hahaha..buang masa buang duit..yess i likee!! T_T...pastu ujung bulan kebuluq padan muka ai... actually, masa tu x plan pn nk kuar..just xtawu nk g makan kat mana..so one of my friend ajak mkn kt sunway sambil cuci2 mata after makan tu...tanpa pikir 2 3 kali agree je laaa kan..hahaha.. kitorang end up mkn kat pizza, tp sorang pn xde yg mkn pizza..after tu, g cuci2 mataa n cuci duit gak laa..beli barang keperluan nk hidup kat kolej satu sem ni..

sila abaikan muka pelik saya...(^,^)

semalam saya dah dapat beli kasut idaman hati saya...da lama sebenarnya nk beli kasut flat ni..tp xberkesempatan nk g beli.. kebetulan pulak ade sorang kawan saya jual kasut ni..ape lagiiii terus la saya n nuni grab kasut tu...semua colour cantik2..rase macam nk beli semua jeee..tp apakan daya..saya dapat beli dua pasang jee..nuni pn grab dua pasang jugak..but kami sangat berpuas hati..!!!!

haaaa..ni kasutnyaaa...yg colour merah n mustard tu saya punya n yg colour purple n hijau tu nuni punya..

cantik kannnnnn....!!! so kalau u olls semua berminat, boleh la tengok kasut2 ni kat SINI macam-macam colour lagi ade..memang selesa kalau pakai..so ramai2 la g tengok yeaa...mesti u olls pn puas hati jugak nanti..heeee..ok laaaa....see u againnn...salam..=)

No comments:

Post a Comment